Selasa, 3 Disember 2013

Dear Diary :')

Assalamualaikum and hai to reader's my Blogger. Sihat ?  aku sihat Alhamdulillah. Sekarang dah masuk 3 minggu cuti sekolah, Ya Allah kejapnya :'( tapi tak pelah. Taktau nak share ape, tapi takpelah aku share je lah novel yang aku baru lepas baca ni. Tajuk novel tu The Wedding Breaker,  dalam banyak-II novel yang aku baca, bagi aku tu lah novel paling best aku baca. Kenapa aku kata paling best ? novel tu boleh lah, romantik jugak tapi yang paling aku suka novel tu banyak masuk kan hadis -hadis. Banyak pasal islam. Tu yang membuat kan novel tu best :D Aku sebanarnya rindu dengan kawan-kawan aku, bukan rindu apa, rindu nak sembang sama-sama, hmm. Cuti tahun ni memang bosan, online facebook bosan, twitter bosan , ask.fm bosan, last-II bukak blog luahkan perasaan. Bosan sebab tak sape yang nak chat. Nantaklah yang penting tahun 2014 ni, aku nak berubah. Itu janji dalam diri aku. InsyaAllah Allah permudahkan, amin. . . :) Okey lah, panjang sangat ni. aku undur dulu. Bye and Assalamualaikum friends :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan